Jättelänge sen!

...Jag bloggade. Förlåt mina kära läsare hahaha. Men srsly, jag har inga bilder på mej själv eller något sånt, bara på hästen va, och allt folk vill se är ju bilder på en själv? Känns ovärt när jag blir så otroligt ful på bild, så jag har slutat försöka haha. Men iaf. Ni kanske vill höra lite om mej och hästen ändå? :3 Det går asbra, jag kunde inte ha hittat en bättre häst :3 Hon är så snäll och lugn och det är så roligt att vara med henne :D Mamma och jag har verkligen fäst oss vid henne haha. Och varje gång man åker till stallet så kommer hon gåendes så fint i hagen när man ropar på henne, min lilla gosis tihi :') Jag är ju rätt rädd av mej, så det har väl inte hänt så mycket på ridfronten :$ Nu har jag dock börjat rida barbacka asmycket, fyfan vad kul det är hahaha :D Och några turer i skogen har det också blivit. Hoppa ska jag väl testa snart.

Och över till någonting annat, fyfan att sommarlovet snart är slut :((( Jättetråkigt, usch. Fast det ska ju bli roligt att komma tillbaka till min fina skola och träffa alla igen, även fast dom bästa har slutat? :( Det börjar ju nya haha. Blond är jag inte heller ännu, måste få arslet ur vagnen och färga det snart hahaha. Måste vara blond när jag börjar, det är mitt mål va. Och då kommer det förmodligen komma egobilder m.m., för då kommer jag känna mej fin tror jag.
Okej, nu ska jag göra en liten lista. Om vad som ska ha hänt när skolan börjar igen.

- Jag ska vara blond, nästan vitblond.
- Jag ska ha inhandlat lite nya kläder och grejer.
- Jag ska ha börjat hoppa med Sweetie ;3
- Jag ska ha fixat mina ögonbryn som jag för tillfället inte gör någonting med, därför jag har lugg ner till ögonen :$
- Jag ska ha piercat mej i.... hihihi det får bli en överraskning! :D
- Jag ska ha dragit ner på rökningen rejält.
..Och en jävla massa saker som jag inte kommer på nu. Jättebra!

Ett ååår

Chachaaaaa bloggen, nejmen aso
Idag är det ett år mellan mej och Robin :DD Awesome. Atm sitter vi hemma hos Nemo för att han ska fixa massa saker, sen ska vi till staden och grilla :3 Jättemysigt. Jag veeet att jag lovade att blogga efter att jag hade hämtat hem Sweetie, men jag har inte orkat hahaha
Det går jättebra för oss, jag tror inte att jag kunde ha hittat en bättre häst, hon är helt jävla underbar <3
Så jaa haha, jag är lycklig.
Men aso nu orkar jag inte blogga mera :* Ni ska få en bild på mej och Sweetie, tihi




Jättesuddig bild som mamma tog i all hast precis när vi hade hämtat henne :33

Hästhästhäst!

Nu har jag inte skrivit på huuuur länge som helst, men nu har det hänt en STOOR grej så nu måste jag skriva haha :]
Det är såhär att jag har blivit hästägare, en asfin liten C-ponny som heter Sweetie :D Allting gick väldigt fort, och ett tag trodde jag inte att jag skulle få henne, men det fick jag och vi ska åka och hämta henne om några timmar! :'D
ÄNTLIGEN! Jag kommer ihåg när jag precis startade bloggen och ett tag efter det, jag trodde aldrig att jag skulle bli hästägare liksom :') Men nu är jag det, och det känns så jävla bra :''D
Dock tycker jag typ assynd om hennes..förra ägare, det kan inte vara så roligt att lämna ifrån sej henne.. :(
Men jag hoppas att dom kommer och hälsar på oss på Flättna, jag skulle iaf jag vilja göra om jag sålde min häst :/
Det händer bara massa roliga saker den här veckan typ, idag får jag en häst, på torsdag ska jag till grönan med världens bästa människor och ba..allting är awesome :OOOO
Det går inte direkt framåt med min blondering btw, nu har jag varit orangehårig i snart två veckor x( Måste fan ta tag i det.

Herregud, det är en och en halv timme kvar tills vi ska åkaaaaaaaaaa
Jag är asnervös, tänk om dom tycker att jag är dum i huvet och inte alls vill sälja sin häst till mej? T__T
Jag lyckas alltid göra bort mej, verka otrevlig och blablablaaaaaaa .___.
Äsch, det lööööööööser sej.
Jag har ingen bild på henne atm, men det kommer ikväll :] Herregud vad det här är roligt och spännande :o:O:O:O

Sen tänker man såhär. Vad har jag gett mej in på? Ett helt nytt liv, ett liv där man inte kan vara ute till 3 och supa skallen av sej på helgerna, för man måste ut till hästen. Det är mocka och fixa och bära vattenhinkar och en jävla massa saker - varje dag. Det blir något helt annat än Felix som jag bara hade två dagar i veckan. Så vad har jag gett mej in på? Något asjobbigt men också helt underbart. För även om jag står med hästbajs upp till knäna så är det min hästs bajs. Min häst. Min alldeles egna. Det ska bli så otroligt roligt. Min alldeles egna häst. Nu har jag fått det jag har drömt om sen jag var 6 år, läget kunde inte vara bättre. Jag är omgiven av underbara, hjälpsamma människor som jag kan fråga om vad som helst. Jag har ett jättemysigt stall med jättemysig omgivning, allting är bara jättemysigt.

Nu börjar det vara dags att fixa det sista och dra till bussen, jag bloggar mer ikväll, promise :*