Färgat håret.........!

Förändring är på gång, min fina frisör har lovat mej att jag är vithårig till julafton. Hur bra känns inte det!? Äntligen kan jag bli snygg. Piercing är pågång också, Robin ska bara få hem dom haha :$ Lite snygga kläder på det så är allt asbra. Känner att allt håller på att vända :33 Lov nästa vecka också, hur skönt är inte det? Mååååste få min dator snart, börjar bli trött på att aldrig kunna blogga eller något. Vad är grejen med att ta egobilder osv när man ändå inet kan lägga in skiten på datorn? Gosh. Sitter i skolan atm iaf, gjort klart det jag nu skulle göra så nu får jag chilla vid datan tihi. Händer mycket nu känner jag, hinner inte berätta allt. Loppis i stallet på söndag, Sweeper ska gå med på ponnyridningen. Jätteroligt. Det går jättebra med henne, vi gör verkligen stora framsteg nu. Var nästan redo att ge upp för ett tag sen, men nu går det asbra igen. Vi har tagit långa uteritter också som omväxling, känner att vi verkligen börjar hitta varann. Aah, nu fåre va nog. TTYL, puss

baaaaaaaaaajs

Pwihihi jag sitter hemma hos Robin för jag har sovit här. Vi har precis kollat på den nya Pirates filmen, den var väl sådär?? Personligen tycker jag att trean är den bästa. Har väl inte gjort något speciellt alls i helgen, vart i stallet, myst och ätit godis. Jag äter mer godis på hösten och vintern än på sommaren och våren :o Skuuumt
Så snart som möjligt ska jag iaf pierca mej i kinden, och bleka håret. Jag har bestämt mej för en jättefin färg, även om alla kommer att tycka att jag ser helkonstig ut hahahahaha
Nu ska jag spela sims iaf, det va fan en hel vecka sen jag gjorde det.
Btw jag har slutat röka nu. Igår var första dagen, nu är jag inne på min andra. Hemskt


Oj bilden blev verkligen jätteliten :ooo det var inte meningen hahaha
Men det är en bild iaf, det har ni inte fått på sjukt länge :D