Ojojoj

Nu har det hänt ganska mycket på senare tid! :D Har inte orkat blogga, sorry alla som bryr sig. Men det är ju faktiskt såhär att jag har köpt en ny häst! Efter mycket om och men beslutade vi oss för att sälja min Sweetie och köpa en ny häst, och det blev en skäckvalack född -97, Charlie heter han och är superfin :) Den 10:e april ska vi hämta honom i Uppsala/Enköping där han bor nu. Lite problem är det dock, vi har ju bara en boxplats och de som skulle ha Sweetie ville inte ha henne. Jag hoppas för allt i världen att det löser sig, visst att jag kommer stå med två hästar ett tag men ändå :/ Medryttare sökes, haha!

Förutom dethär så är allt som vanligt typ, skolan rullar på och man kan va ute massor nu eftersom att det är vår!?!?! :D I love vår. Men nu orkar jag inte skriva mer höhö.


Bild snodd från Charlies förra/nuvarande ägare, jag har alltså INTE fotat och bilden tillhör inte mig. Men kände att jag ville visa honom, finaste snutteputten <3