:o

Jag är inte så värst bra på att blogga om man säger så, har idétorka och så gör jag massa annat på dagarna istället för att sitta framför datorn, har ett liv you know ;)))) Nejmen aso, hästen tar ganska mycket tid och när jag inte är i stallet så vill jag ju självklart vara med Robin? :o Men jag ska försöka blogga lite bättre mkej
Jag har INGA nya egobilder öht så liksom, det kommer bli bildless här ett tag hihi
Ska sno digitalkameran och försöka få till någe bra
Iaf, jag har piercat mej i kinden! Det gjorde inte alls ont, lite efteråt gjorde det ASONT för jag hade för kort stav men nu äre fett okej, gör knappt ont alls va
Sitter atm framför Robins dator för jag har ingen egen and it sucks, så det blir bara inlägg ibland :o
Men jag lovaaaaaaaaaar att jag ska försöka ta egobilder
det är bara det att jag blir så fantastiskt ful på bilder så jag orkar inte ens försöka längre? :o
HAHA puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback