Norrköping!

Idaaag har jag varit i Norrköping med bästa mamma. Hittade massa bra saker, bilder kommer antagligen när jag har hittat kameran och sladden till kameran :) Köpte iaf ett jättefint nagellack, två awesome tröjor, hårspray, badgrej, plånbok, leggings och sminkgrejer :) Allt det för under 900, helt sick! Ska förmodligen bleka håret imorrn, eller ah utväxten iaf. Sen köra lite silvertoning och se hur det slutar. Fett läskigt.

Sweetie är mer halt idag, antagligen på grund av hagen där det är jättehalt och massa berg och grejer. Hon har nog också en hovböld, fyfan :(( Ibland är det inte roligt att ha häst, tycker så grymt synd om henne, min lilla prinsessa <3

Har spenderat kvällen med att kolla på The Human Centipede, fyfan så äckliga filmer det är. Helt sjukt, hur kan en människa ens komma på tanken att göra så? Hörde att den är bannad från Storbritannien, värt hahahaha
Nu ska jag umgås lite med Robin, heidooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback