Ojojoj!

Flera veckoooor sen jag bloggade tror jag? :o
Äsch, startar om på nytt nu, jag har verkligen inte haft ork till att blogga över huvud taget dom senaste veckorna, månaderna.
Jättemycket har hänt, måste skriva om allting hihihihi
Eller. Det känns som det har hänt jättemycket :3
Det har ju varit skolavslutning nu iaf, jättetråkigt och hur skönt som helst typ.
Alla underbara nior i min klass drar ju nu, känns astråkigt faktiskt :( Samtidigt är det roligt att se vilka nya som kommer in :3
Jag kommer alltså stanna kvar på Resursskolan, känner mej inte redo för en "stor" skola ännu :o
Men det är awesome, den skolan är den bästa man kan gå på tihi :)
Och då till skolavslutningen haha.
Torsdagen slutade jag ju på, och då var vi först i skolan på morgonen och drog iväg till Jogersö och hade 5-kamp :) Jätteroligt, aven om vädret inte var på våran sida -.-
Sen slutade vi vid kanske halv 1, jätteskönt. Jag sov i några timmar och gjorde mej sen iordning för skolavslutningen. Det blev helt fail, jag fick ha min klänning som jag hade förra året för jag hann inte fixa något annat. Helt nerfläckad med jäger, smutsig och tråkig :(
Jag fick G i 8 ämnen istället för 7 som vi planerade från början, så jävla stolt! :D Det blev mamma också hihi ^^
Efter betyg och tårta och grejer slutade vi och då åkte jag direkt till Robin :) Vi drog till vallarna och träffade Johan, Alex och Walle, så var vi lite med dom och FÖRSÖKTE fira skolavslutningen. Sen drog dom efter en timme, så det blev inte så mycket firande :(
Istället träffade vi våran kära Emil och åt på Max med honom, myspys :3
På fredagen var det ju skolavslutning på riktigt. Dagen började alldeles för tidigt på vallarna för att kolla på mina småbröders skolavslutning, jag har en lillebror hos mamma och en hos pappa. Dom tajmade det alldeles perfekt -__-
Det var för varmt och för mycket folk så det var inte så roligt. Efter det åkte vi hem, städade lite inför gästerna som skulle komma. Lukas kusiner och hans farfar och farmor. Jag var inte så social, haha, så jag gick upp på mitt rum och somnade dirr haha.

Nu till kvällen! Först drog jag, Robin, Alex och Walle till Nemo och Emily. Emil kom dit när han hade slutat jobba också. Vi var där ett tag, sen drog vi till grillplatsen i hållet. Där var det massa roliga människor, några hade kanske druckit lite mycket och det blev det konsekvenser av också, hahaha.
Men vad är en skolavslutning utan folk som spyr i buskar och åker polisbil? ;) HAHAHA.
Det var roligt anyways, riktigt nöjd med kvällen :3
Ni ska få lite bilder också, hihihi.

Från Nemos och Emilys balkong där det var cigarrökning och whisky. Vad är en skolavslutning utan det liksom? ;)

Walle med Alex i bakrunden.


Min finfina pojke, hihi. Så himla tuff hihi :*


Nemoooo ser ut som en riktig gangster hihi


En riktigt fin Alex, han ser lite borta ut aso :o


Från Hållet, Markus och Jim fick i sej lite för mycket vavavavaaaaaa

Så, det var väl typ det. Och om någon som är med på bilderna inte vill att dom ska ligga uppe på internet är det bara att säga till så tar jag bort så fort jag kan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback