Snart är jag blond!

Eller...det kommer nog ta ett tag :3 Men jag är på god väg ;D Hihi helgen har spenderats hos Nemo och Emily och den har varit bäääääst, så himlans mysig :3 Även om det blev lite sent igårnatt, haha x) Och även om kära Walle var lite jobbig, hahaha. Det som sög idag var väl att det regnade hela tiden, annars kunde man ju ha gått ut lite :o Det ska tydligen regna imorrn och på tisdag också, sånt gillas inte :( Jag som tänkte fixa mitt orangea hår lite och gå ut utan mössa imorrn? ;( Nej, mössa får det bli ändå. Tack jävla väder. Jag sitter och lyssnar på H.I.M. atm, jättemysigt :')
Jag orkar faktiskt inte skriva så mycket mera, ni får bilder på håret imorrn när jag har fixat det, men nu är det blött och platt och lockigt så...nej x) För övrigt så ska jag träffa min fina Hannah imorrn, det var längesen det bara var hon och jag :j  Vi får se vad vi gör, inte mycket om det regnar haha :o
Puss på er alla, nu ska jag göra nått annat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback