Sovaaaaaaaaaaaaa

Jag gick upp 6 imorse för att Robinbebisen skulle jobba, vi sov hos Nemo och Emily nämligen hihi.
Det var jättemysigt, lite film, lite dator, allmänt mys bara hihi :3
Faaaaaast det varade ju inte alltför länge när Robin skulle upp så tidigt x) Det var ingen mysig morgon heller, såhär kallt och blåsigt :s Och nu är klockan 20 i 1, och vädret ser faktiskt inte ut att bli bättre.
På vädret sa dom dock att det skulle vara soligt och klarna upp o bli varmt på dagen, det ser jag ingenting av? :o Solen kanske men inte värmen. Jag är sjuuuuukt sugen på makaroner, jag tror att jag ska ta och göra mej lite :o Kollar på första säsongen av Project Runway, rätt bra program. Bra när ingenting annat finns, haha.
Åååååååå vad ska jag göra hela dagen? xd Jag är så sjukt seg och orkar typ inte gå hahahha
Så när Robin slutar får han komma hit så ska vi myyyysa tihi, typ glo en film ååå va mysigt
Ohmy, jag tog värsta pausen och typ rökte och grejer HAHAHA
glömde helt XD men nu ska jag avsluta och kolla på Oprah, det kan va rätt intressant ibland faktiskt :o
Ha en awesome dag idag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback