Bläöbläbläblä

Haha öö jag gör upp feta planerna för mitt utseende och allting, och ingenting händer någonsin för jag är så damn LAT
Jag blir så trött på mej själv, öh
Men jag ska be mamma köpa avfärgningsmedel, och nån blondering, sen jävlar
för nån frisör blire ju inte :* dit orkar jag inte gå
jag har klarat av religionen och geografin i SO:n, så damn stolt över mej själv! :'D
och jag försov mej inte idag, im awesome!?!?!?
btw, har ni hört att jorden ska gå under på lördag eller!`?
awesome
klockan sex vare visst
men då tänker jag såhär, dom säger klockan 18.00 i USA?
Hur blire då i Sverige? Det blir klockan två på natten...?
Lögner alltihopa säger jag, men jag kan ju inte låta bli att bli lite rädd i alla fal? :o
tänk om det händer liks, jag har inte ens hunnit fylla 18 hihi
jag vill ha en massa saker atm, jag ska göra en liten lista så att alla superintresserade människor får veta :)

Jag vill ha...
- Lösögonfransar (det är så damn snyggt på alla, det måste ju bli snyggt på mej med när jag lär mej hur man gör :*)
- Avfärgningsmedel! (Mamma hittade ett någonstans som var jättebra, och man kunde görat hemma! Awesomeness)
- Ett par skitljusa jeans! (Verkligen såhär ljusljusblå, tycker att det är så damn snyggt!)
- Några snygga tröjor! (rosaaaaaaaaaaaaaaaa)
- Ett hackamoreträns! (Måste börja inhandla saker till min häst...;) )
- Ett par sköna, snygga tygskor (dom jag har har jag haft i två år, dom är rätt sönder nu...)
- Klänning till skolavslutningen! (börjar känna mej desperat, det är liksom..like två veckor kvar nu!)
- En ritplatta (Så att jag kan rita awesome saker till datorn)
- MASSOR med pengar
- Egen lägenhet (fatta va jävla underbart)
- Massa tatueringar (så fort jag fyller 18..........)
- Septum, tunga och navel och en som sitter i mitten av underläppen, vene vad det heter :o :')

Och MASSOR med mera saker, men det får vänta! :*




Kommentarer
Maria säger:

ja men precis tror inte heller jorden kommer gå under i morgon ;D han som håller på o snackar om det har ju typ sagt de flera år i rad x'D

2011-05-20 | 19:01:30
Bloggadress: http://leptir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback