Första inlägget!

Nu har jag gjort en ny blogg, den andra tog jag bort på grund av..ja det är privat haha.
Men den här ska bli snyggare, bättre kodad..Ja allting hihi :3
Nuuu är klockan 20 i 11 och jag sitter här och fixar.
Jag har blivit medlem på en sida som jag tycker är asrolig, STALLET.SE heter den och den är awesome.
Go to hell ni som tycker att jag är astöntig och shit hihi :*
Så nu sitter jag och fixar med den, och lite med bloggen, och lite med allting...Hihi.
Marilyn Manson dunkar i mina öron, The Beautiful People (h) Den människan är pure awesomeness, jag skojar inte.
Imorrn är det skola också. Jag har bestämt mej för att försöka planera mina dagar, varenda liten detalj, jag tror att jag mår lite bättre av det faktiskt, let's see :o
Haha that's it, nu orkar jag inte skriva mer hihihi ^^
Puss på er alla!

Kommentarer
*** säger:

vad heter du på s.s?

2011-06-15 | 23:36:00
Jonnaponna :3 säger:

Jag heter Frozztie på stallet.se ^^

2011-06-16 | 13:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback