Herregud

Det va sjukt längesen jag bloggade.
Mycket har hänt, och mycket som skulle ha hänt har inte hänt.
Jag får ta det senare, för just nu är jag i skolan och vi glor film.
Robin Hood, otecknad. Det är så himla fel för i min värld är Robin Hood
och har alltid varit en räv, haha.
Kevin Costner har huvudrollen i den filmen vi kollar på, och han är ju då inte
så speciellt snygg. Usch
Men Alan Rickman är med (Snape i Harry Potter) och honom älskar jag :3
Nu ska jag gå tillbaka till filmen, bloggar mer sen, hihi.

Puss


Kommentarer
:) säger:

Vilken skola går du på? :)

2011-06-09 | 20:19:23
Jonnaponnaaa :3 säger:

Jag går på Resursskolan Högbrunn hihi. Ligger vid Gripen :3

2011-06-17 | 02:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback