Trött!

Sitter i sängen med en finfinfin Robin brevid mej. Vi har precis kollat på skräckfilm, Case 39 hette den.
Den va riktigt bra faktiskt, rekommenderar er att se den! :>
Idag har jag inte gjort ett skit. Ätit nudlar. Typ.
Vart i stallet och mockat lite. Asroligt, jag har inge liv haha
Imorrn ska jag fanimej ta en myshemmadag, igen
och typ duscha i tre timmar, ansiktsmask och shit. fett mysigt :')
sen ska jag tvinga mami att köpa avfärgning, DET MÅSTE FAN HäNDA NÅTT SNART, RIGHT!?!?!??!
jag ska fan bli blond :<
måste klippa håret lite också, typ tunna ure lite och klippa uppde
nya kläder vill jag också ha
hahaha nu ska jag sluta tjata hahaha :] jättetrött och vill sova, så puss och godnatt och sov gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback