Förlåååt förlåt förlåt

Jag kommer inte alls vara aktiv här at all förrän jag har fått tillbaka min dator ;o jag kan inte ta bilder och lägga in, jag är ful som fan atm så det gör väl egentligen ingenting, men aso ändå. blir så damn sur på att alla är så brutalt mycket snyggare än mej. men jag har en plan ivartfall, och då kommer jag nog bli lite snyggare? haha everything handlar om ifall jag är snygg eller inte. helt sick, jävla ångest
nu är jag rödhårig iaf. funderar på någon ljust vinröd nyans och svart underhår plus massa piercingar. sjuuukt snyggt

puss, snart ska jag och min skola åka till stallet och kolla lite på min häst. puss på dom för att dom gör det bara för mej liksom? heidooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback