Städa städa städa!

Tog en paus i allt städande och drog till stallet, försökte rida så gott det gick men underlaget är verkligen hemskt :/ Hårt, halt, ojämt... Så himla ovärt :( Men nu har jag iaf rensat mina garderober, jättebra blev det! En låda för varje slags greja liksom :) Nu är det bara plocka undan resten, dammsuga och fixa mig själv kvar... Hatar verkligen att inte duscha efter att jag har städat. För då är rummet fräscht, jag är fräsch och allting känns ba asfräscht :D Men jag hinner inte duscha idag :( fuck life höhö. Ska träffa Robin och Alex, och orkar inte åka hem efter en timme för att typ duscha eller nått.

Shit, tänkte på en sak. Om mindre än två månader fyller jag år! Jag önskar mig en massa saker, typ aslångt löshår, EN HUND, massa smink, kamera med stativ, speldator, masssssssa smycken och halsband höhöhö. Fan va najs det är att fylla år, älskar att få grejer hihihi. Låter assjälvisk men jag är fett ärlig :) Tycker inte om att ge saker för jag är så himla rädd för att personen jag ger det till inte ska bli glad :( Men när jag har lyckats köpa nått som personen blir glad för så älskar jag att ge bort saker haha xd Tycker det är så sjukt kul att slå in paket och fixa fint med snören och grejer :) Men nu ska jag fortsätta städa så att jag kan bli klar och dra härifrån nån gång, pusshej'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback