2 hästar: Dag 1!

Jaaaaaa, idag var det första dagen med två hästar tihi. Först tänkte jag rida både Sweetie och Fresa faktiskt, men vi hann inte idag för vi hade en tid att passa hemma. Så det blev lite pyssel och massage med Fresa och typ samma med Sweetie :) Dom verkade nöjda ändå. Imorrn tar jag med mig bästa Hannah ut till stallet och drar iväg på en uteritt, hon får ta min Sweetie så tar jag Fresa tihi. Hoppas det går bra, har bara ridit Fresa på banan hehehe. Har bara tänkt på en greja, Lite svårt att veta vem man ska rida på om man har två :o Båda måste ju liksom ha motion? Och man kan ju inte dra med sig en kompis ut varje gång man ska rida hehe. Nu ska jag kolla på 2 ½ men med Robin, och ikväll går I am Legend på 6an! Bästa filmen, så sjukt sorglig. Uscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback