2012!!

Nu är vi inne på vårat sista år, eller vad tror ni? Tror ni på att jorden går under i december 2012? Jag vill inte tro på det, vill inte tänka på det alls hehe. Men egentligen så tror jag väl inte på det, låter ju grymt osannolikt. Men iaf, igår var det nyårsafton ju! :D Mitt nyår var verkligen superbra med bästa människorna, jag tror inte att jag har haft så roligt i hela mitt liv faktiskt, bästa bästa festen någonsin ;) Idag är man ju dock lagom pigg, har inte gjort annat än att legat i sängen, vart i stallet en snabbis och ätit middag. Jätteskönt verkligen. Tänkte ägna natten åt att fixa lite med bloggen, om jag orkar. Just nu känns det som om jag kommer somna vilken sekund som helst.

Har tyvärr inga bilder, ingen mobil som sagt. Jag kommer få tillbaka xperian snart och då kommer det komma mera bilder, för då har jag en kamera :) Bloggar säkert senare ikväll igen, ttyl heido

Kommentarer
Sofia säger:

Vad var det som hände med den?

2012-01-01 | 20:47:58
Bloggadress: http://chaiilatte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback