:3

Nu är det ju såhär att jag faktiskt inte vet hur man svarar på kommentarer, haha, så jag gör ett inlägg istället :3 Har fått positiva och stöttande kommentarer när jag har skrivit deppiga inlägg och jag ville bara säga att det betyder så sjukt mycket! Jag blir så extremt glad och tar mej ur det där deppiga för en liten stund, ni är så snälla :3 Och även om jag inte svarar liksom så vill jag verkligen att alla som kommenterar ska veta att jag läser och blir skitglad för resten av dagen typ :3

Och en update om dagen idag: Somnade vid kanske 7 imorse, ställde alarmet på kvart i elva för jag skulle på släktträff. Så mycket har jag sovit :) Och ah, fick vänta i 40 MINUTER på bussjäveln för den hade gått sönder. Men så kommer den till slut, tack gud för det. Väl hemma, en timme sen, fixar jag mej i ljusets hastighet och åker till min släkting och firar henne osv, det va astrevligt med god mat och mysiga människor :) Lite tråkigt att jag va så trött dock, hade nog vart roligare om jag hade sovit mera innan :/ Dumma mej! Men aja. Har natten i stallet ikväll så ingen ferre för mej trots att ALLA andra ska festa ikväll. Har även utsläppet imorrn så det är verkligen askört, sånt får mej verkligen jättedeprimerad, alla förutom jag liksom haha xd Nejmen det är verkligen värt det, jag ångrar inte en sekund att jag skaffade häst.

Tänkte försöka vila mej lite nu så att jag orkar mysa med Robin inatt, han kommer hit när jag har varit i stallet. Måste hitta en film att ladda ner också, en skräckfilm... :D Puss, ttyl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback