Dip dye!

Har seriöst ingen aning om ifall det stavas dipdye eller dip dye. Vad spelar det för roll? xd Kom på att jag har en burk rosa hårfärg härhemma, och det räcker inte till hela håret så man kanske skulle försöka sej på en såndär dipdye? Har fastnat för det och nu är jag ju jätteljus så det behövs ju inte direkt blekas, haha. Dock så tror jag att mamma får hjälpa mej lite.... Lite i luggen och lite i topparna, fett fint.

rosa
En jättefin dipdye tycker jag.


Har förövrigt återupptäckt min bästabästa serie när jag var liten, nämligen animeserien Naruto! Tycker den är så brutalt bra. Tänker strunta i alla som hatar manganördar (min pojkvän) och kolla på Naruto hur mycket jag vill, för den serien har ALLT. Kärlek, drama, komedi, action...och kickass ninjas. I loooove. Haha var helt besatt av den serien som liten, försökte cosplaya och jag vet inte vad. Men faktiskt, den är skitbra. Tror faktiskt att dom flesta vet vad den handlar om, så tänker inte börja berätta nu såhär 20 över 3 på natten. Kanske ska sova så att jag kommer upp och ut till stallet imorrn, tänkte ta en ridtur och några fina bilder på min tokiga lilla häst. Sen på kvällen lutar det mot att det blir ferre igen! Awesome :3 Godnatt alla fina, ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback