Elitfeminist javisst!

Något som gör mig så brutalt arg är när kvinnor blir behandlade dåligt. Det kan innebära kvinnoförnedrande skämt, kvinnomisshandel... you name it. Kalla mig bitter surfitta men alltså, det finns ingenting på denna jord som stör mig mer? :O Känns inte som om någon vet vad respekt är längre, uuuuuh. Ni äckliga misshandlande håriga män som tror att ni kan göra som ni vill skulle inte va NÅGONTING utan oss kvinnor ;) Så HÅLL BARA KÄFTEN och sluta säg att vi ska stå i köket, städa, sovrum blablabla. Tycker att jag borde ha rätt till att slå ihjäl er med ett strykjärn när ni skämtar så :( Och nu kommer alla börja gnälla och ska va skitroliga och ba SLUTA GNÄLL OCH STÄLL DIG I KÖKET HEHEHEHHEHEHE. DET ÄR INTE KUL ÄCKLIGA P12OR. Haha damn jag blir så arg, så jag ska nog lugna ner mig nu ;)

Idaaaaag har jag iaf inte gjort mycket alls, as usual och liksom sånt :) Sen drog jag på stan med fina människor ett tag, sen hem till godmat och seeeeeeeen iväg till fina hästen :D Bussen körde förbi mig och några andra idag igen. Fick gå till äckelskolan i iskyla och dö av förfrysning i ansiktet. Tack nobina för att ni förstör mitt liv, älskar er, puss. Men mamsi ringde och anmälde det, så snart kanske det händer nått? :) Hörde nått om att det skulle gå ÄNNU FLER bussar från och med mars, man får hoppas att det stämmer :D


Sånnahära skämt får mig att vilja spyyyyy haha uscha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback