Trött som fan hihi

Måste göra matteläxan, men orkar inte!? :O Den skulle ha vart inne i fredags hihi, men jag förstår ju inte vad man ska göra ;) Försökte iaf göra en gif-bild på www.gifyo.com , jättebra sida tycker jag :) Upptäckte den idag tack vare en annan superbra blogg! Tycker att det ser mycket roligare ut med gif-bilder än vanliga bilder, sen har jag ju en tendens till att bli skitful på bilder så...aaaaaa. Men filmer är lite bättre! :D Trots alla mina ansträngningar så funkade inte skiten, blev bara en stillbild när jag försökte ladda upp den :( Synd. Får googla runt lite på hur man gör :) Vill ju verkligen börja med gif's istället för vanliga bilder! :D Fast jag är seriöst för trött för att leta runt efter nån hjälpsida ikväll... ;( Förlåt tihi. Godnatt ppl, hörs imorrn höhö


Jättemysig vårbild från i våras. Ett år sen snart. Tussilago är nog mina favoritblommor, kanske för att det är mormors favoritblommor. Vi plockade alltid stora buketter i dikeskanterna ute vid vägen som går till Åstugan. Så fort det blir vår ska jag plocka massor med tussilagosar till henne. Tack för minnena, dom är det värdefullaste jag någonsin kommer få. <3 Fast jag kom på nu att det va maskrosor för jag kollade på bilden lite noggrannare, HAHAHAHAHAHAHHAHAHAH. Men ändå, tussilagosar är finast i världen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback