Hello bloggen!

Idag är jag lite gladare än igårkväll, HAHA. Dog typ, va så jävla aaaaarg ;) Men jag tycker att man ska få va så arg ibland, det behövs liksom. Nu sitter jag i min extremt sköna säng och ba, chillar liksom. Sweetie har fått nån knäpp i huvet och blivit galen i samma veva som snön kommer, hon far omkring som en liten stutsboll när jag ska galoppera eller ens trava? xd Hahaha så himla tokig. Ska ta hand om en till häst torsdag till söndag, då får jag verkligen känna på hur det är att ha två hästar, det ska bli jätteroligt! Tihi vill ju ha en till men är osäker på om jag pallar det liksom, då ere ju bra att testa ;) Vedhetere snart kommer Robin också, jättemysigt. Nu ska jag forsätta äta mina salta pinnar, orkar inte blogga mer atm. Kanske hörs ikväll, heidoooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback