Hinsehäxan!

Håller på att kolla på Hinsehäxan, som handlar om Lillemor Östlin som har varit knarkare aslänge och åkt ut och in från kvinnofängelset Hinseberg i större delen av sitt liv :o Tycker att det är asintressant med sånt hihi. Man får liksom följa henne när hon börjar hora, när hon börjar knarka.. Och jag kan ju inte låta bli att heja på henne trots att hon är så självisk och elak :/ Jag menar, hur kan hon utsätta sina barn för det där? Skulle inte direkt va glad om jag hade en prostituerad knarkande mamma som åkte ut och in från fängelset medan jag va fast i ett fosterhem där jag blev våldtagen och grejer :s Uscha. Fy, Lillemor. Tycker iaf att den är feeeett värd att se så rekommenderar den starkt! :D Finns på www.svtplay.se i två delar :)

Nu ska jag äta Svenska Natur Chips, sourcream and onion. Fett goda. American Pie - Beta House på tv också, vene riktigt vad jag ska kolla på, Hinsehäxan eller den tihi. Hörs senare I think, heidoooo


Lillemor Östlin som ung. Skitsöt.


Lillemor nuförtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback