I did it!!!!!11

Hahahhahaa jag gjorde det, piercade mej och är asstolt hehehe. Nu saknas bara resten och sen blir jag skitsnygg ehehehe. Har precis kollat klart på en skräckfilm, The Messengers hette den. Får en 6:a av 10, så bra var den inte höhö. För tillfället är jag sjukt sugen på lasagne och fetaostsallad. Och pepparsalami. Men det får vänta tills imorrn antar jag. Har fått tillbaka xperian nu så nu kan jag ta bilder igen :3 Fast jag får vänta tills Robins minneskort kommer, för han måste ha mitt sålänge :/ Men snart är jag back on track!

På tal om ingenting så tänker jag göra en "att göra"-lista tills imorrn hehe. Så då får ni se vad som står på mitt schema :D

- Vakna TIDIGT. (Vilket innebär att jag skulle ha lagt mej för några timmar sen)
- Rida på Sweetie på banan.
- Köpa blekningsmedel och bleka utväxten. Sen kladda lite med min rosa hårfärg!
- Använda min bästa vaniljansiktsmask som jag fick av supermamma :D
- Kanske bowla! :D
- Äta lasagne FÖR FAN. Och fetaostsallad :))
- Kolla lite Naruto :3

Så nu vet ni hahaha, vi ses imorrn, ttyl puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback