Jag minns inte senaste gången någon frågade hur jag mår.

Det känns verkligen att ingen bryr sej om nån annan än sej själv, det känns verkligen. Jag undrar om det är mej det är fel på, alltså det måste ju nästan va så. Det är ju jag som låter alla köra över mej, jag tillåter ju folk att ta mej för givet och ösa sin skit över mej. Tänk om jag bara försvann helt plötsligt. Jag är faktiskt inte säker på att folk skulle reagera, för jag är bara en bakrundsmänniska. Jag är aldrig den som syns och hörs på fester, jag är aldrig högljudd och jag är absolut aldrig den som är fullast. Jag är aldrig den som spårar ur och har sönder saker, jag är aldrig den man vill festa med för man har så roligt med den. Jag är inte den som folk hör av sej till och vill träffa, snarare den som folk ALLTID ställer in med. Känner mej så jävla...liten. Som det står i rubriken, jag minns inte senaste gången någon frågade hur jag mådde. Usch.

Bloggar säkert mera sen när jag är på bättre humör också, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback