jävla mej själv.

När jag äntligen, äntligen får sova hela natten så försover jag mej? Eller ja försover. Vaknar halv 7 istället för halv 6 så det är väl att försova sej. Så nu måste jag vänta tills kvart i nie bussen för jag kan inte åka kvart i 8 eller prick 8 bussen. Bra början på dagen Jonna. Meeeeeeeeeen iaf så har jag och Robin faktiskt ett&etthalvt år idag, så det blir äta och sen bio! :D Shit tänk vad tiden har gått fort! Nyss vare ju ett halvår liksom. Tänkte skriva nån lång jävla kärlekstext men orkar faktiskt inte, sen tror jag nog att han vet hur mycket jag tycker om honom så det är nog ganska lugnt :3

Synd ba att det regnar, ville ju va fin idag liksom? :S Aja, hoppas att det slutar. Jag tror att jag ska gå ner och äta lite frukost snart, måste verkligen hinna med kvart i nie bussen. Får väl gå till skolan i regnet, tur att det finns färgglada paraplyer :) Sen kommer lilla mormor och hämtar mej och skjutsar mej till stallet, så tar jag hand om Sweetie lite snabbt och kanske rider om det inte regnar. Har inte ridit på flera dagar nu, måste ta tag i det. Ääääääsch. Bloggar sen tror jag, heidooo :D


Jag i förrgår. Den första bilden som jag är riktigt nöjd med på hur länge som helst! Bra Jonna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback