Kan inte sova, jävla skit

Nu är det ju såhär att jag ska upp TIDIGT imorrn för att göra någonting av mitt liv, och då är det ju bra om jag har sovit upp så att jag faktiskt kommer upp? Somnade vid 00.00 och vaknade typ nyss? Aspigg, går upp och tänder lampan och ba vafan händer, sen ba vad göööööör jag, skulle ju sova? Släcker lampan och försöker somna igen men är verkligen aspigg, FML </3 Tur att det finns dator och tv alltså ;)) Tänkte lägga upp en halvbra bild där man förmodligen ser mina cheeks, kommer inte ihåg om man gör det eller inte.


Ehm om man kollar noga kanske man ser? HAHA.
Tröjan under är iaf en ny från Norrköping, tjocktröjan är min vanliga sex pistols tröja :j
Så är det ett nytt rosa nagellack från Norrköping också, bästa färgen :D
Och jag kom precis in från snöstorm, så jag ser väl inte som bäst ut där </3

Måste också bara tillägga att jag är jättestolt över mej själv för att jag faktiskt lägger ut en bild på mej, det var så längesen och jag har ingen kraft till att ta nya bilder då jag tycker att jag blir skitful på varenda en. Så ni behöver ju inte kommentera att jag är skitful, blir ganska ledsen då faktiskt. Puss

Kommentarer
Anonym säger:

Du säger att folk skriver att du är ful. Jag måste bara säga att dom är bara avundsjuka idioter med för mycket fritid. Du är sjukt vacker och snygg så lyssna inte på vad alla andra människor tycker om dig !

2012-01-04 | 04:28:53
Emma :) säger:

Du är jätte fin jonna, tihihi! :)♥

2012-01-04 | 14:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback