Kors!

Har tänkt mycket på grejen med kors, upp&nervända kors, kors som är åt sidan... Liksom varför har man det om man inte är kristen? Känns som ett hån mot själva kristendomen, jag tycker att man ska visa lite respekt? Slår vad om att alla kristna går och ba wtf när dom ser alla fjortisar som springer omkring med upp&nervända kors på sina tröjor på stan. Visst att det är snyggt för det är det, kan inte säga emot det faktiskt </3 Tycker bara att det blir lite överdrivet, tagga ner och hitta någe annat liksom, vad har kristendomen gjort er </3 Och nu kommer säkert massa haters och ba FUUUUUUU håll käften du är så jävla ful, menokej TYCK DET, jag vet att jag är snyggare än er okej :* Fast tro inte nu att jag hatar alla som springer omkring med kors, verkligen inte ;) Jag respekterar vad andra tycker, tycker man att kors är fint och vill ha det så ha det förfan, man ska ha det man trivs med :) Kommer säkert själv köpa nån korströja för det är ju som sagt snyggt. Men alltså. Överdriv inte haha </3

Nu ska jag kolla på The Orphan, det verkar ju hur läskig som helst!?!?! :o Handlar om en liten tjej som är askonstig och blir adopterad, och det händer massa konstiga grejer och blabla. Jätteroligt säkert. Dagen idag har varit jättemysig. Fikade på Latte först, sedan blev det Donken för att äta. Bio struntade vi i, åkte till ica och köpte massa mys och drog hem istället ;) Funkar bra det med tycker jag, bio kan det bli nånannan gång :) Imorrn är det FREDAG! :D Fyfaaaaaaaaan så skönt :D Slipper jag äckelskolan några dagar, haaaaaataaaaaaar den usch. Får en ny lärare på måndag, undrar hur det ska gå herregud </3 För min andra bästa lärare nånsin ska sluta, den jäveln. Hoppas att h*n kommer och hälsar på ändå :(

Hoppas också att veterinären kommer till Sweetie och Fresa imorrn, Sweetie skulle ha vaccinerats för jättelängesen typ :( Men det har inte gått någon nöd på henne som tur är! :) Sen SKAAAA jag rida om det inte är snöstorm och isgata, men det tror jag nog inte :3 Sen hoppas jag att det blir nån ferre nånstans, skulle va roligt! Aaaaaa nu ska jag kolla på filmen, tror inte jag bloggar mer ikväll/inatt så godnatt alla fina läsare så hörs vi imorrn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback