Lördagsmys!

Sitter i min nybäddade nytvättade säng tillsammans med bästa Robin tihi. Köpt salta pinnar <3 bubblisar och djungelvrål på ica, bättre kan det inte bli! Tänkte kolla på Grave Encounters när Mumien på 6an är slut hehe. Har fått mitt älskade kort idag, premiarköpet blev en rosa kofta, ett linne och lite donken tihi ;) Skitkul med kort ju, i love it hahha :D Även vart i stallet och myst med min fina Sweetie, kärlekshästen min <3 Så jävla trist att det är isgata, vill rida ju. Är det nu man skulle ha ett ridhus eller? .__. Men skulle aldrig flytta ifrån mitt stall för allt i världen, bästa nånsin <3 Fast det blev lite tråkiga nyheter idag, men allting kan ju inte va bra hela tiden right? Imorrn hoppas jag att det inte är lika halt, vill gärna rida liksom.

Något som jag har funderat på en längre tid är att köpa en till häst. Som det är nu tror jag att jag skulle orka med det, med skolan menar jag. Går ju inte alls länge, bara till 14.00 och inte ens det på fredagar. Det jag oroar mig för är gymnasiet, hur tiderna ser ut och sånt. Jag lovade mig själv att inte låta "hästlivet" ta över mitt "vanliga" liv när jag skaffade häst, och jag tycker att det har funkat utmärkt hittills. Visst att vissa fester och andra roliga grejer måste man skita i om man har nattning/morgon, men det är ju så värt det? Skulle inte klara mig utan min häst en sekund, skulle få abstinens efter en vecka. Att skaffa häst är det bästa jag någonsin har gjort, har blivit en helt annan människa, en bättre människa sen Sweetie kom in i mitt liv :3 Men nu har jag alltså börjat fundera på att skaffa en till. Skulle liksom aldrig sälja Sweetie för allt i världen, hon är min bästa vän ju :D Men skulle va kul att liksom, ja. Jag vet inte hur jag ska förklara riktigt ;) Kanske är jag bara naiv, haha. Kanske inte alls skulle palla det och sälja den efter en månad. Men att tänka och fundera går ju alltid :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback