Matteläxa.... På en söndag!

Sitter och gör matteläxan som skulle vart klar i fredags :) Tur att min bästa mattelärare inte bryr sig så mycket eftersom jag går på en särskola, haha! ;) Jag förstår ingenting, men tack och lov, Robin är här och eftersom han är värsta mattesnillet så kan ju han göra skiten åt mig!? :D Yeeeesssss. Idag har jag iaf fikat med min bästabästa mormor, älskar henne. <3 Man måste ta vara på tiden man har med sin familj, man skiter i det och tänker att äh, dom kommer ju alltid finnas där och blabla men så är det ju verkligen inte. En dag så sitter man där och inser att man faktiskt inte har så mycket tid kvar. Folk blir gamla, sjuka osv... Hemskt men sant :( När min mormor försvinner ifrån mig vet jag inte vad jag ska ta mig till, det har varit mamma, mormor och jag i hela mitt liv, dom enda jag alltid har känt mig trygg hos och som alltid har funnits för mig. Kommer kännas som en liten del av mig slits bort, och varje gång jag tänker på det gör det så ont att jag håller på att gå sönder. Uscha. Säger bara det, ta vara på tiden ni har med er familj och släktingar osv för en dag är det försent :(

Nu ska jag forsätta ägna mig åt den jävla matten, börjar bli riktigt trött på den :@ Plus att det känns som jag håller på att bli förkyld o: Äsch imorrn är det en ny vecka och då blire nya tag tihi :D Ska nog färga håret lite tror jag...


^this

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback