musik såhär på nattkvisten!

Har suttit och asgarvat i en timme åt massa skit på existenz, love it! :D Sen återupptäckte jag Eminem och andra låtar som jag lyssnade på förut, fan va jobbigt det är att liksom, tänka tillbaka på den tideeen </3 Haha :( Men ah, haha. Jag ska kolla på ett avsnitt av bästa OC nu, sen kanske jag ska gå och kissa om jag orkar, sen sova. Fan va skönt. Imorrn ska jag upp skapligt och ta bussen till stan där jag ska möta mamsi vid banken, vi håller på att fixa ett kontokort förstår ni ;) Kommer bli skitnajs, får hela barnbidraget på det, äntligeeeeeeeen så kommer jag ha pengar! (L) Ja, ni ska få låtarna som jag lyssnar på om och om igen också ahhaha. Jag har väääääldigt blandad musiksmak, men vafan liksom. Varför ska jag skämmas? ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback