Mysdag

Har inte gjort nånting på hela dagen förutom stallet en sväng, Sweetie fick ju vaccin igår så hon måste ta det lugnt i några dagar, därför går det inte att rida eller nått :/ Just nu sitter jag i min säng med Robin "vilandes" brevid. Han sa att han vilade iaf, men jag vet att han sover hahaha :D Igår vare en bra dag med bra människor, hände en liten grej som jag blev lite ledsen över men som tur är har jag fina vänner och fin pojkvän som säger massa bra saker så att jag blir glad igen :D Tänkte försöka färga mina ögonbryn imorrn och se hur det går, hatar att noppra och hålla på ajaj </3 Men det blir ju snyggt när det är klart, för då skaffar jag snelugg också och då blir allting skitbra. Silvertoningen måste i också, herregud. Sen funderar jag på att färga håret i två olika färger, men kommer inte säga hur tihi ;) Tror att det kommer bli assnyggt. That's it for today, orkar inte langa massa bilder och grejer haha är fett trött. Ska glo en film nu puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback