OC!

Haha asvärt, har suttit och kollat på OC sen 3 typ. Älskar, bästabästa serien någonsin. Rachel Bilson (Summer) är verkligen den snyggaste människan i världen, blir så damn avundsjuk på hennes utseende. Blir avundsjuk på ganska många, jag vill också vara naturligt vacker. Samtidigt så vet jag att hälften av dom jag tycker är snygga gömmer sej under sjukt mycket smink, precis som jag. Jag är verkligen asful utan smink, jag är så sjukt ful :o Vill liksom kunna gå osminkad och inte behöva oroa mej för vad folk ska tycka :o Det får bli ett nyårslöfte, att kunna gå med bara mascara och INGENTING ANNAT till skolan en dag.

Nu blev jag pepp på allting haha, så jag gör en attgöra lista tills imorrn :D Älskar att göra listor av alla slag, dom får mej aspepp och det känns som om jag kan göra allt. Dock så är det VÄLDIGT sällan grejer jag skriver i listorna händer, det är väl mer än grej att bara, skriva liksom. Men gör en ändå.

Imorrn ska jag...
- Köpa blekning.
- Köpa ögonbrynsfärg.
- Färga håret + ögonbrynen!
- INTE sova bort hela dagen.
- Absolut inte strunta i listan, utan faktiskt göra det som står här.
- Ta minst en bild på mej själv och lägga upp. (har kommit på att det är bra för mitt självförtroende, att lägga upp bilder och faktiskt förstå att jag inte är så ful som jag tycker, haha.)
- Kolla på min skräckfilm som jag laddade ner, The Messengers 2 - Scarecrow
- Inte äta en enda godis/chipsbit. Om jag ska äta nått ska det vara sallad. Och mat såklart.
- Rida om ridbanan inte är stelfrusen.
- Ta massa mysiga stallbilder!
- Fixa naglarna o:
- Ta ett låååååångt bad :33

Det blev en massa grejer som egentligen inte är så svåra att göra. Det är bara att få arslet ur vagnen och ta tag i livet liksom. Vem ska annars göra det åt mej? Om jag inte gör något så kommer det sluta med att jag sitter där och bara är så jävla deprimerad för att jag aldrig gjorde något. Så har det blivit många gånger, och den känslan jag får när jag faktiskt inser att jag inte har gjort något vettigt över huvud taget är den värsta i hela världen. Känns så värdelöst. Så imorrn, då jävlar! :D Bloggar lite då och då, så vi får se ifall jag håller mitt lilla löfte hahaha. Jag tänker sova nu iaf, så jag får lite ork till att göra allting. Godnatt alla, ttyl puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback