oooooooooojojoj

Har inte bloggat på hela dagen, förlåååååååt o: Haft fullt upp. Eller nej det har jag verkligen inte hahaha, men ah, har bara inte suttit vid datan o: Vaknade vid 12 även fast jag skulle träffa mamma kvart i ett så det blev inget med det, dumma mej </3 Sen åt jag frukost och sen kom mamma hem och då toksomnade vi i soffan :D Åkte till stallet direkt när vi vaknade och där hände det inget speciellt. Det var dock en jättetrevlig tjej som var intresserad av en lösdriftsplats, hon va jättegullig så jag hoppas att det blir så att hon flyttar in! :) Och nu tog Robin min kebabrulle som jag hade tänkt att äta >____________> Ska hitta nån intressant film att kolla på så att jag kanske glömmer att det är skola imorrn </3 Det börjar en ny elev imorrn också, en elev som jag verkligen inte tycker om! Vi får se hur det går med det. Riktigt dåligt så att h*n flyttar hoppas jag! :D

Kör en liten sammanfattning av jullovet iaf. Det har varit ett jättebra jullov, har mest bara sovit och slappat vilket jag VERKLIGEN behövde! ;) Assynd att Sweetie blev halt på juldagen så att jag inte kunde rida på ett tag, men annars så. Jag hade en rätt dålig jul i år, men grejerna jag fick var jättebra. Det är meningen att man ska va omringad av människor man tycker om på julafton, man ska INTE sitta själv. Mitt nyår var det bästa nånsin, ALDRIG haft så roligt i hela mitt liv! Det enda jag ångrar den dagen var att jag inte hade nagellack och att jag glömde nässprayen, HAHA. Har också varit förkyld större delen av jullovet och det har ju inte vart (nu upptäckte jag Robin med att tjuvläsa över min axel och när jag kollar på honom försöker han pussa mej med munnen full med kebab) så roligt.

Nu kom jag av mej lite för att jag kollade på sista avsnittet av OC, så himlaaa fiiiiiiiint :'( Haha gud bästa bästa serien någonsin <3 Aaaaa vi hörs inatt eller imorrn, om jag överlever skolan, heidooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback