Saker och ting börjar vända.

Känner mig glad atm, känns som att saker börjar vända :) Har vart på banken och fixat legitimation och bankkort, så kortet kommer om ca 4 dagar och legget om kanske 4 veckor :) Sen har jag caashfloooow (L)(L) Har tagit tag i liksom allt, har färgat ögonbrynen och målat naglarna, heja Jonna! Nu måste jag ba noppra (hatar noppra, fan va ont det gör) och silvergreja med hårjäveln. Och skaffa löshår. Och färga lite till. Och pierca mej. Men jag är på väg, HAHA :D

Imorrn ska jag springa omkring lite på gina tricot tänkte jag, har ju ett presentkort som måste handlas upp liksom. Och jag får ju ändåså pengar på typ fredag, woho? Dååååå ska jag handla. På riktigt.

Och eftersom jag fortfarande inte har listat ut hur man svarar på kommentarer så kommer ett svar på Emmas fråga här: Jag gör mina headers och allt annat som har med bloggen att göra i Photoshop CS4, tycker paint suger haha </3

Nu, mina fina bloggläsare, ska jag sova tänkte jag. Sov ingenting igårnatt så behöver det :) Plus att jag måste upp extra tidigt imorgon för att hinna med att fixa mig ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback