skolaaaaaa

Nu sitter jag i skolan, har haft första lektionen och grejer. Vi fick frukost imorse, jättemysigt! :D Synd bara att jag hade gjort värsta frukosten hemma redan... ;) Men lite gurka och en macka går alltid bra! Känner inte att jag har saknat skolan faktiskt, tycker bara att det är jobbigt att vara här. Ingen mjukstart fick vi heller direkt, hoppade på hinduismen direkt, uscha. Jag tänkte lägga upp en dagens outfit senare, är så damn stolt att jag tog bilder imorse, och faktiskt tyckte att dom blev bra :D Heja Jonna, heja! Idag ska jag rida på min snutthäst iaf, blev inget igår för det va så jävla kallt plus att jag var yr och hungrig, förlåt Sweetie :( Neeee har väl inte så mycket mer att skriva om. Hoppas att jag får mitt kort snart så att jag kan börja leva..? Mamma och jag skulle ha fixat det igår men bra som jag är vaknar jag inte i tid och missar att vi skulle träffas på stan :(:( INTE okej. Men aaaaa det har ju gått aslång tid sen vi började snacka om kort och hämtade papper och grejer, måste fan bli av snart :(

Bloggar mera senare, pussheidooo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback