Taggatagga

Sitter på rummet i sängen med datorn i knät och väntar på att gå till bussen och åka till stan. Blir att ta det lugnt med världens fulaste idioter, asmysigt :) Jag kom på att jag vill ta massa söta pussbilder på mig och Robin, I love pussbilder. Finns inget finare tycker jag. Eller parbilder liksom, överhuvudtaget :) Idag släpa jag iaf med mig Amanda till stallet, det va asroligt hahahaha. Gud. Fast jag har jätteont i fingertopparna och områdena runt naglarna, inte okej :( Stallivet tär på mig! Gud jag som skulle ha målat naglarna också. Kanske hinner! Väntaa... Ja jag hann :3 Nu ska ba skiten torka innan jag ska dra....... Äsch. Har inte orkat/hunnit ta några bilder på mig själv eller nånting annat, så ni får några på Sid och Nancy, världens finaste kärlekspar srsly <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback