Trött som faaaaaan

Testade på lite nya hästar idag och det va skitkul, men såg när mamma longerade Sweetie och ba buäää. Min hästapolla, ingenting slår henne. Nu börjar vi verkligen hitta varandra efter en sisådär sju månader tihi. Men det har varit värt all tid, hon är det absolut bästa jag har ju :D Kom hem ifrån stallet för typ en timme sen och nu är klockan halv elva, herregudars vad länge det blev idag. Är så sjukt trött, ska sova tihi.

Har iaf sökt in till gymnasium idag, vård och omsorg fick det bli. Bästa bästa, jag är så nöjd. Bara typ asnervös för att jag inte vet vart jag ska, vart skolan ligger eller vilka som ska gå där. Uschaaaaaa fyfan jag får panikångest bara jag tänker på det. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback