Uhuhuh

Kan inte sova, igeeeeeeen höhö. Sov ett tag, men sen vakna jag igen. Inte okej. Robin sover så gott dock, men fan det behöver han, stackarn kan nästan aldrig sova så det är  ju ba bra om han kan för en gångs skull. Men tacka fan för dej, underbara dator <3 Usch det är när det är såhär sent och tyst som man börjar grubbla på allting, ååå hur mycket jag än inte vill så stannar inte tiden. Människor blir äldre, människor råkar ut för olyckor och ja, allt. Ingenting varar förevigt, allting förändras hela tiden. Det måste ju dock inte förändras till det sämre, och det är nog den tanken som gör att jag är vid liv idag. Jag längtar verkligen tills Robin och jag flyttar ihop, jag längtar tills jag blir 18. Det jag ser fram emot mest med det är småsakerna. Att få handla köksredskap, lampor, soffor..... Att rusa in på ica och köpa ett paket cigg och en cola för att sedan rusa ut till bilen och köra till stallet. Att gå på en bakispromenad med min framtida hund, att inte hitta fest men inte behöva vara orolig eftersom att krogen finns, att bli sjukt förvirrad och blanda ihop alla räkningar, att vara ashungrig kvart över ett på natten och ba ta bilen till donken... Jag längtar såååå mycket. Och tänk - det är faktiskt bara två år kvar nu. Dom två åren kommer gå fort, vips så är jag där. Men det går ändå inte att komma undan det negativa med att folk försvinner med tiden och sånt, fyfan :/ Äh! När livet ger en en påse citroner ska man ta den och göra saft! Det smakar skit, men det är ju ändå saft liksom!

Avrundar med min bästa pepplåt som ALLTID, oavsett vad får mej på krigarhumör med inställningen att jag klarar ALLT:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback