Uschaaaaa

Kollar på I Am Legend men nu ere paus, fan va sorglig den ääääär va. Okej lite spoiler men nu har hans hund dött och han har fått en kniv i benet, plus att han är aaaaalldeles ensam nu eftersom hunden liksom dog :( Hemskt. Fatta om hela ens stad ba POFF tas över av massa monster som vill äta en? Alla försvinner och allt man har kvar är en vovve :( SÅ DÖR VOVVEN!? Skulle bli rätt upprörd då :( Omg he's going crazy och kör ihjäl alla monster och sen sig själv, värt.

Längtar tills jag blir så gammal och har råd att skaffa hund. Då ska jag lätt ha en rottweiler. Eller en irländsk varghund. Jag hade en irländsk varghund en gång i tiden, hon hette Maya och va världens bästa. Men hon dog. Vill ha en igen, dom är världens snällaste (och största) hundar :D Fast jag tänker ju liksom bo i lägenhet och då kanske det är lite ovärt med en varghund ;) Isf någe slags radhus med en liten trädgård :)


En supersöt Rottweiler. Hur kan man inte vilja ha? Dock väldigt mycket jobb...


Irländsk Varghundsvalp. Dom är så jävla härliga, så snälla och stora. Tror nog bestämt att jag ska skaffa mig en sån.


Schäfervalp. Dom är också otroligt fina, men jag har hört att dom får så mycket problem med ryggen.


Liten samojedvalp, dom är så himla fina dom med :3 Och bra psyke har jag hört också :D

Kommentarer
Anonym säger:

Schäfrar har oftast problem med höfterna, dom blir nästan som 'nersjunkna' baktill och det kan bli så illa att man måste avliva dom :/

2012-01-27 | 00:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback