uuuuh

Fy helskotta vad jag är trött, känns jättebra faktiskt! :D Har varit med pappa av alla människor i stallet idag, fick bli en snabbis. Nu har jag precis duschat och haft massor med hårinpackning, mitt hår löööööves hårinpackning :) nu är jag bara så brutalt trött ochvill sova, och klockan börjar snart närma sej elva så det kanske jag får också, hela natten till&med? :D Imorrn har jag och min Robin ett&etthalvt år, så då ska vi fira det med lite mat ute och bio tror jag, det blir asmysigt :') Godnatt bästa bloggläsare tihi. Kommer säkert vakna mitt i natten och ba jaha, inatt igen så vi ses säkert igen vid 3.00 eller nått? Pussheidoo


Bästa tröjan från New Yorker i Norrköping tänkte jag ha på mej idag, men ändrade mej i sista sekund </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback