V for vendetta

Jag är tyvärr för deprimerad för tillfälligt för att orka blogga. Tänker ändå skriva lite om dagens bravader. Somnade säkert halv 7 eller något för att sedan gå upp vid 12 och åka hem. Sen bar det ut till stallet, en barbackatur på Sweetie blev det. Hon är inte alltför nöjd med underlaget just nu eftersom allt är stenhårt och ojämt, jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Andra oskodda hästar verkar inte ha problem med underlaget, vi har flera stycken i stallet och dom stapplar INTE omkring som Bambi på hal is. Mamma såg några boots på Hööks som man kunde sätta på vid ridning för att det skulle gå lättare. Jag undrar om det inte skulle vara lättare att sko henne istället. Vi har hagproblem också, måste välja mellan två hagar och det är samma sak som pest eller kolera. Näe, jag vet inte riktigt. Saker och ting är jobbigt just nu. Känner mej fortfarande som ett andrahandsval, en liten vante som bara far omkring, typ. Men det är jag, har alltid vart. Borde kanske döpa om mej till Jonna Andrahandsvalet Lövgren. Usch. Jag tror att jag ska gå och sminka mej nu, måste åka buss en sväng. Förhelvete. Och kan piercingjäveln sluta göra ont eller, blir så jävla trött

Kommentarer
Emma säger:

vet hur det känns att vara andra handsval. Hoppas det blir bättre. :c puss

2012-01-06 | 20:04:17
Bloggadress: http://emjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback