vals för satan

Jag önskar att jag kunde hålla käften, tysta pessimisten och bara vara din vän.

Haha jag är så jävla djup <3 Älskar att lyssna på massa låttexter och kunna känna igen mej, bästa som finns <3 Älskar att grubbla och tänka på allt som gick som det skulle och allt som inte gjorde det. Musiken är min bästa vän helt klart, den finns alltid där oavsett vad som har hänt, vilket humör jag är på, vilken dag det är, allt. Bästabästa musiken (L) Kan göra en liten lista på olika humör och vilken låt jag helst vill lyssna på dåå, jätteroligt ju :)

Glad: Ja, vad som helst :o
Sur: Typ, Turbonegro, CKY.
Småledsen: Gnarkill <3 då blir jag glad igen
Deprimerad: Eminem - Beautiful
Arg: Die motherfucker die? Nejmen aso HAHAHA vene :o
Partypepp: Raise your glass med Pink, bästa <3
Självförtroende boost: CKY - Chinese Rap & Nine Inch Nails - Hand That Feeds (? har glömt vad den heter)
Superdeprimerad, melankoli typ: Kent - Ensammast i Sverige HAHAHA och Nine Inch Nails - Hurt
Låtar som får mej att minnas: Empire Of The Sun - We Are The People, Norsjöpunk - Hora, Kent - Den Döda Vinkeln, MGMT - Electric Feel/Kids, Millencollin - No cigar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback