Hej alla glada!

Eller ledsna. W/e. Kom nyss hem efter en bakisdag på stan tillsammans med Hannah och Robin, asmysigt tihi. Va i Harg igår med fina människor, finns verkligen inget bättre än att umgås med kompisar <3 Kände att jag va tvungen att använda mitt presentkort på Gina Tricot som jag fick på min födelsedag, och det passade ju jättebra eftersom att det var massa rea! Köpte en jättemysig svart stickad tröja, och en sånhär typ tajt midjekjol som man stoppar ner ett linne i eller nått, assnyggt! Jag ska väl dra mig ut till stallet snart tror jag, orkar fan inte vill ba ligga hemma och sova ;) Men vad gör man inte, älskar mina hästar liksom :) Nej, ska lägga mig lite innan mamma ropar hihi, fett slö


Haha så jävla fula. Gårdagens smink och hår, uuuuuuuuuuuuusch hihi. Men jag är så jävla stolt över att jag faktiskt kan gå ut med gårdagens smink nu, och inte alls fixa håret lika mycket som förut. Jag har tagit ett sånt stort steg och det blir bättre varje dag, heja mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback