Nu jävlar

Fattar inte hur ni orkar hahaha jag uppdaterar ju aldrig? Men nu fick jag ett av alla mina ryck och tänkte att fan, det kanske skulle va rätt kul att blogga igen? Är ju askul att sitta och kolla tillbaka på allt man har skrivit hahaha. FYI så blev jag ju faktiskt vitblond till slut. Men nu är jag svarthårig igen, orkade verkligen inte eftersom håret höll på att trilla av, jävla hårjävel :s Känner mig faktiskt mycket snyggare i mitt svarta hår, även om jag saknar det blonda lite haha. Sen har jag ju en ny häst nu också, Charlie heter han hihi. Det går lite sådär för mig med honom just nu :( Testade att hoppa med honom för nån vecka sen och då blev han superglad och började bocka, och självklart flyger jag av och blir jätterädd för att rida på honom :( Med Sweetie går det också dåligt, eller bra på sätt och vis, alltså allt är fett kaos haha. Hon åker till sina nya fodervärdar om ca 2 veckor, och dom ska då ha henne på prov i en månad för att se om allt funkar för dom och oss :) Känns inte som om jag kommer klara det för fem öre, jag älskar ju min sessa mest av allt. Vi får se helt enkelt :(

Men aa. Nu ska jag kolla på Scrubs med Robin, haha. Kan inte lova nånting men ska verkligen försöka börja blogga mer :) Så att ni, mina 3 trogna läsare, kan få fortsätta att läsa om mitt otroligt spännande liv :D


Kolla där va, finaste hästen nånsin typ. Min Charlie <3

Kommentarer
Anne säger:

Låt någon tränare, eller något, hoppa honom, så han "hoppar av sig". Sen är han jättedukig och sköter sig:) testa att ha pelhamet nästa gång, då är han inte lika stark :)

2012-05-10 | 06:21:49
Bloggadress: http://chanir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback